assalammualaikum

alhamdulilah , ana di beri kesempatan sekali lagi untuk mengupdate blog :') 
kali ini nak cerita pasal seorang sahabat ana ni . huhuhu ^^ merangkap guru bahasa arab sekali :)
ana kenal sahabat ini melalui muka buku , mula mula ana melihat sahabat ni seorang yang rajin berkongsi mengenai ilmu ilmu agama di wall . ana terpikat dengan ilmu ilmu yang telah di kongsinya itu . maka dari situ , dengan rasa rendah hati ana pun add la sahabat itu . ana seorang yang jenis tidak berapa suka add orang , cuma suka approve kan je . hehehe . tapi demi mencari ilmu ALLAH , ana pun lakukan la dengan seikhlasnya . dari situ kami kenal , banyak yang dapat ana belajar dari sahabat ini . sahabat ini seorang guru yang sangat sangat rajin . ^^ dulu ana cume tahu syukran & afwan kini alhamdulilah lebih dari itu ana dapat pelajari. 

tapi untuk hari ini , ana rasa sedih sangat sangat sebab ana dapat tahu sahabat ana tu dah deactive kan muka bukunya :'( lepas ni jarang jarang la kami nak berkongsi ilmu . nak hantar sms segan . huhu ++' yang terasa sangat permainan sistem barter dah tak boleh dilakukan :') tapi mungkin ada hikmah di sebaliknya .
untuk sahabat ana tu , yang tidak lama lagi akan melanjutkan study doa ana sentiasa mengiringi akhi . insyaALLAH . jangan lupa ana dekat sini . terima kasih untuk segalanya . tak terbalas rasenya budi yang telah akhi berikan . selamat maju jaya , semoga cita cita akhi tercapai . AMIN . ana juga menyusun sepuluh jari andai kata selama kita kenal , ana ada buat salah . terkecil hati dengan sikap atau kata kata ana . sesungguhnya yang baik itu datang dari ALLAH dan yang buruk itu datang dari diri ana sendiri . jaga diri baik baik :')

akan sentiasa mengingati anda :')
syukran sebab sudi jadi sahabat cik fatiha :')
( ^^, )



sampai di sini sahaja , ana minta diri dulu yah :'D 
en hadi memang seorang sahabat dan guru yang terbaik buat cik fatiha :'(
insyaALLAH .
wasalam .











Tiada ulasan:

Catat Ulasan